LGB 26390

Kód: 316
Neohodnoceno
27 395 Kč
Objednáno (1 ks)

Dieselový motorový vůz T3

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ve 30. letech 20. století tehdejší společnost Nordhausen-Wernigerode Eisenbahn AG (NWE) zamýšlela modernizovat svůj vozový park. Za tímto účelem měly být kromě nových parních lokomotiv zakoupeny i dieselelektrické železniční vozy. Po zakoupení prvního železničního vozu v roce 1935 dodala společnost Wismar Waggonfabrik v roce 1940 další dva výkonnější železniční vozy, které byly navrženy jako čistě zavazadlové vozy. S provozní hmotností 32 tun, výkonem 516 koní a maximální rychlostí 60 km/h byly oba zavazadlové vozy o něco výkonnější než osobní vůz, a proto mohly nést čtyři vagóny místo tří. V roce 1949 převzala Deutsche Reichsbahn oba vozy s čísly VT 137 565 a VT 137 566. Až do dodání nových parních lokomotiv na konci 50. let 20. století nesly oba vozy hlavní tíhu brockenské dopravy spolu s těžkými parními lokomotivami bývalé společnosti NWE. Vozy byly následně odsunuty do druhořadého provozu. VT 137 565 byl vyřazen z provozu v roce 1967 a sešrotován ve Wittenberge v roce 1968. VT 137 566 dostal v roce 1970 nové číslo 187 025 a v 70. letech byl vyřazen z provozu. HSB vůz získala v roce 1993. V roce 1995 byl zrekonstruován a od té doby je k dispozici v původním stavu jako T3 společnosti NWE pro speciální služby. Během této rekonstrukce byl původní motor nahrazen novým motorem Cummins o výkonu 328 koní. Vzhledem k tomu, že vůz byl používán pouze pro speciální služby a již ne jako tažné vozidlo, byl tento výkon více než dostatečný a náhradní díly pro moderní motor jsou snadno dostupné. Vůz je v současné době vyřazován z provozu a je plánována jeho rekonstrukce.

Model dieselového motorového vozu T3, jak existuje dodnes s HSB. Věrný původnímu červenému lakování a nápisům z éry VI. Čtyři dvojkolí jsou poháněna dvěma výkonnými motory. To umožňuje tomuto velmi výkonnému motorovému vozu táhnout více vozů, stejně jako jeho prototyp v plné velikosti. Vybaven dekodérem mfx/DCC s řadou světelných a zvukových funkcí. Vnitřní osvětlení a osvětlení kabiny lze ovládat digitálně. Délka přes nárazníky: 64 cm.

Hlavní body

  • Nový design

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola