LGB 23105
Kód: 340Detailní popis produktu
HGe 4/4 II je úzkorozchodná elektrická lokomotiva pro provoz s ozubnicí a pastorkem. První sérii pěti lokomotiv zakoupily v roce 1985 železnice Furka-Oberalp a SBB pro úzkorozchodnou dráhu Brünig Railway. S výkonem 1 932 kW – což odpovídá přibližně 2 600 koním – a maximální rychlostí 100 km/h (62 mph) nebo 40 km/h (25 mph) na ozubnicových tratích stanovily tyto lokomotivy nové standardy. Vzhledem k tomu, že se lokomotivy osvědčily, byly od roku 1990 zakoupeny další, takže nakonec měly SBB a FO po osmi a železnice Brig-Visp-Zermatt pět. Tyto lokomotivy se používají dodnes: lokomotivy bývalé FO a BVZ na Matterhorn-Gotthard Railway a lokomotivy bývalé SBB-Brünig Railway na Zentralbahn. Barva vlaků MGB Glacier Express mezi Zermattem a Disentisem, stejně jako kyvadlové vlaky pro automobily v tunelu Furka mezi Oberwaldem a Realpem, je vynikající. V posledních letech zahájila společnost MGB důkladnou generální opravu lokomotiv. Kromě nové elektroniky jsou zvenku obzvláště patrné LED světlomety a nové barevné schéma. Tyto lokomotivy tak zůstanou v provozu ve švýcarských horách ještě mnoho let. Lokomotiva MGB č. 3 s názvem „DOM“ má na obou stranách výraznou reklamu zaměstnanců, díky čemuž je lokomotiva skutečným poutavým prvkem.
Model elektrické lokomotivy č. 3 "DOM" (řada HGe 4/4 II) dráhy Matterhorn-Gotthard (MGB) v jejím současném provozu. Barevné schéma a písmo věrné původnímu provedení dle 6. éry. Speciální barevné schéma se dvěma různými reklamami zaměstnanců na bocích lokomotivy. Všechna čtyři dvojkolí a dva trakční podvozky jsou poháněny dvěma výkonnými motory s kuličkovými ložisky. Vybaven dekodérem mfx/DCC s řadou světelných a zvukových funkcí. Pantografy poháněné motorem s digitálním ovládáním. Délka přes nárazníky: 67 cm.
Hlavní body
- 2 různé, propracovaně navržené boční stěny.
- 2 motory s kuličkovými ložisky.
- Skutečný převodový pohon.
- Digitálně řízené pohony pantografů.
- S úložištěm energie.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
