LGB 23103
Kód: 346Detailní popis produktu
HGe 4/4 II je úzkorozchodná elektrická lokomotiva pro provoz s ozubnicí a pastorkem. První sérii pěti lokomotiv zakoupily v roce 1985 železnice Furka-Oberalp a SBB pro úzkorozchodnou dráhu Brünig Railway. S výkonem 1 932 kW – což odpovídá přibližně 2 600 koním – a maximální rychlostí 100 km/h (62 mph) nebo 40 km/h (25 mph) na ozubnicových tratích stanovily tyto lokomotivy nové standardy. Vzhledem k tomu, že se lokomotivy osvědčily, byly od roku 1990 zakoupeny další, takže nakonec měly SBB a FO po osmi a železnice Brig-Visp-Zermatt pět. Tyto lokomotivy se používají dodnes: lokomotivy bývalé FO a BVZ na Matterhorn-Gotthard Railway a lokomotivy bývalé SBB-Brünig Railway na Zentralbahn. Lokomotivy vlaků Glacier Express provozovaných společností MGB mezi Zermattem a Disentisem, stejně jako kyvadlové vlaky pro automobily v tunelu Furka mezi Oberwaldem a Realpem, jsou vynikající. V posledních letech zahájila společnost MGB důkladnou generální opravu lokomotiv. Kromě nové elektroniky jsou nejpatrnějšími změnami zvenčí LED světlomety a nové barevné schéma. Tyto lokomotivy tak zůstanou v provozu ve švýcarských horách po mnoho dalších let.
Toto je model HGe 4/4 II číslo 101, éra V, jak byl v provozu v polovině 80. let 20. století. Má autentické barevné schéma a nápisy z éry V. Nese znaky „Ville de Sion“ a „Sitten“. Všechna čtyři dvojkolí a dva trakční podvozky jsou poháněny dvěma výkonnými motory s kuličkovými ložisky. Je vybaven dekodérem mfx/DCC s řadou světelných a zvukových funkcí. Pantografy jsou poháněny motorem a lze je digitálně ovládat. Má také krátkou jednotku pro ukládání energie. Délka přes nárazníky: 67 cm.
Hlavní body
- Číslo společnosti 101.
- Lokomotiva poprvé v éře V.
- 2 motory s kuličkovými ložisky.
- Skutečný převodový pohon.
- Digitálně řízené pohony pantografů.
- Zvuk jízdy je funkční i v analogovém režimu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
