ZÁRUČNÍ PODMÍNKY:
- Na námi dodávané zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců dle obchodního zákoníku, u některých výrobků Kenwood je prodloužena až na 36 měsíců.
- Záruční reklamace se uplatňuje na naší adrese příp. u zboží tuzemských dodavatelů (např. Nokia, TomTom, Parrot, Sennheiser, Elac, Onkyo, Mascom) v autorizované servisní síti těchto značek.
- Při uplatňování záruční reklamace je nezbytné uvést přesný důvod reklamace a záruku doložit záručním listem. U zboží, ke kterému není dodáván záruční list, slouží místo záručního listu prodejní doklad.
- U elektroniky značky Kenwood je třeba doložit Kenwood PASSPORT ( přiložen u originálního návodu a příslušenství)
- Záruční reklamace jsou vyřizovány nejpozději do 30-ti dnů od jejich obdržení.
- Náklady spojené s expedicí záruční reklamace k dodavateli hradí odběratel, náklady spojené s expedicí vybavené záruční reklamace zpět k odběrateli hradí dodavatel.
Oprávnění na bezplatnou záruční opravu zaniká v těchto případech:
- výrobek byl instalován nebo obsluhován v rozporu s návodem k obsluze
- údaje v záručním listě a dokladech o koupi se liší od údajů uvedených na výrobku
- bylo poškozeno výrobní číslo nebo záruční plomba přístroje
- závada vznikla nepřípustným zásahem do výrobku ( včetně zásahu neautorizovaným servisem)
- poškození bylo způsobeno vnějšími vlivy, např.znečištění, bouřkou, přepětím, zateklou tekutinou…
- výrobek byl mechanicky poškozen
- výrobek byl používán pro jiné účely než je obvyklé
- jde-li o běžnou údržbu výrobku
Ochrana osobních dat
Údaje poskytnuté kupujícím pro zprostředkování nákupu zboží, včetně e-mailové adresy nebudou poskytnuty třetí straně a ani jinak marketingově využity.
Platba zboží
- předem – zálohovou fakturou, zaplacení na bankovní účet
- hotovost při osobním odběru
- při převzetí zboží – dobírka
Doprava: Česká pošta
Dodací doba České pošty je do čtvrtého dne od data expedice.
Reklamace poškození
Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen.
V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte nebo uplatněte reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy.
Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.
POŠTOVNÉ - balík do ruky (Česká pošta):
- Hodnota zboží do 1.000,- Kč - poštovné je 145,- Kč
- Hodnota zboží do 5.000,- Kč - poštovné je 170,- Kč
- Hodnota zboží nad 5.000,- Kč - poštovné je 210,- Kč
|